System Identyfikacji Wizualnej (SIW, ang.: CI - Corporate Identity) to system elementów wizualnie identyfikujących firmę, markę, grupę, projekt czy przedsięwzięcie.
Składają się na niego:
Nieodłączną częścią kompletu projektów jest ich dokumentacja i instrukcja obsługi – czyli Księga Znaku.
System identyfikacji jest elementarnym narzędziem strategii budowania wizerunku oraz przewagi rynkowej. Zapewnia spójny, zapamiętywalny i rozpoznawalny przekaz informacyjny i marketingowy. Sprawia, że firma i jej oferta wyróżniają się na tle konkurencji. Pełni funkcję gwarantu oryginału, ważną szczególnie w przypadku firm i marek globalnych.
Znak firmowy, wręczona wizytówka, dokument oferty czy pierwszy przesłany list to pierwsze wrażenie firmy. To sygnał wysyłany na zewnątrz, a budzący bardzo konkretne odczucia i skojarzenia, które w umyśle Klienta czy konkurenta będą już towarzyszyć danej marce czy firmie.
System identyfikacji wizualnej, materiały informacyjne i reklamowe firmy wskazują na jej własny poziom profesjonalizmu, określają jej ambicje i charakter.
Zaprojektowanie nowego, bądź odświeżenie, unowocześnienie znaku i materiałów firmowych zawsze wiążą się z przełomem w postrzeganiu firmy przez pracowników, konkurencję i Klientów. Sygnalizują rozwój, wejście na wyższy poziom profesjonalizmu. Są informacją, że właściciele firmy lub marki działają strategicznie.
Autor: Agnieszka
Główne działyO firmie Oferta Portfolio Kontakt Pomoc Blog |
OfertaCałość oferty, lub bezpośrednio:logo, znak firmowy, materiały firmowe, strony internetowe (www), design produktu, wydawnictwa reklamowe i informacyjne, elementy wystawiennicze, opakowania, systemy CMS, optymalizacja stron internetowych, oprogramowanie dedykowane |
Kontaktmail:Skype: grupamak ... więcej |