wizerunek wydajność
 

Aktualności

2017.02.25 nowe propozycje
 

Artykuły

     
 

wydaj
sobie
książkę

 

Zajrzyj
na naszego
bloga

/
/

Co to jest System Identyfikacji Wizualnej?

 

System Identyfikacji Wizualnej (SIW, ang.: CI - Corporate Identity) to system elementów wizualnie identyfikujących firmę, markę, grupę, projekt czy przedsięwzięcie.

 

Składają się na niego:

Nieodłączną częścią kompletu projektów jest ich dokumentacja i instrukcja obsługi – czyli Księga Znaku.

 

 

 

System identyfikacji jest elementarnym narzędziem strategii budowania wizerunku oraz przewagi rynkowej. Zapewnia spójny, zapamiętywalny i rozpoznawalny przekaz informacyjny i marketingowy. Sprawia, że firma i jej oferta wyróżniają się na tle konkurencji. Pełni funkcję gwarantu oryginału, ważną szczególnie w przypadku firm i marek globalnych.

 

Znak firmowy, wręczona wizytówka, dokument oferty czy pierwszy przesłany list to pierwsze wrażenie firmy. To sygnał wysyłany na zewnątrz, a budzący bardzo konkretne odczucia i skojarzenia, które w umyśle Klienta czy konkurenta będą już towarzyszyć danej marce czy firmie.


 

System identyfikacji wizualnej, materiały informacyjne i reklamowe firmy wskazują na jej własny poziom profesjonalizmu, określają jej ambicje i charakter.

 

Zaprojektowanie nowego, bądź odświeżenie, unowocześnienie znaku i materiałów firmowych zawsze wiążą się z przełomem w postrzeganiu firmy przez pracowników, konkurencję i Klientów. Sygnalizują rozwój, wejście na wyższy poziom profesjonalizmu. Są informacją, że właściciele firmy lub marki działają strategicznie.

 

Autor: Agnieszka

Projekt: GrupaMAK. Wszelkie prawa zastrzeżone GrupaMAK 1989-2017.